Będzie można przede wszystkim zapytać o organizację ruchu w sezonie już po zamknięciu przejazdu przez stocznię. Jakie są opóźnienia w inwestycji ZDW w Gdańsku? Czy piesi pozbawieni z dwóch stron chodników nadal będą skazani na brnięcie przez błoto lub piach? Jakie są szanse, by na trasę wróciły autobusy linii 500, które wracając ze Słupska, kończą trasę przy ul. Portowej.
To również dobra okazja, by zapytać inwestora o zmiany, jakie wprowadzi po zakończeniu robót - na stałe - w organizacji ruchu w tej części miasta, które z pewnością nie ucieszą ani pieszych, ani kierowców. Na przykład: jak będzie wyglądał wjazd i wyjazd z ul. Przylesie. Dlaczego zostanie przeniesiony przystanek dla pasażerów jadących w stronę Słupska z okolic ul. Wilczej prawie przed most? Czy zmiany wyjdą na dobre mieszkańcom zachodniej części Ustki?
O tym, że projekt przebudowy drogi 203 nie należy do najtrafniejszych, świadczą błędne lokalizacje instalacji podziemnych, a co za tym idzie wielokrotne wykopy w tych samych miejscach, a w konsekwencji opóźnienia w inwestycji.
Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?