MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Beach Pro Tour - w Starych Jabłonkach od 29 maja

Beach Pro Tour - w Starych Jabłonkach od 29 maja

Za nami 19. festiwal "Pyza"

Za nami 19. festiwal "Pyza"

Polecamy

Co zrobić, gdy psa ukąsi żmija? Ważna jest szybka reakcja!

TYLKO U NAS
Co zrobić, gdy psa ukąsi żmija? Ważna jest szybka reakcja!

„Kocham” – maturzyści dzielą się wrażeniami z rozszerzonej matematyki

„Kocham” – maturzyści dzielą się wrażeniami z rozszerzonej matematyki

Hulajnoga elektryczna. Ścieżka rowerowa, chodnik czy jezdnia? Z czego korzystać?

Hulajnoga elektryczna. Ścieżka rowerowa, chodnik czy jezdnia? Z czego korzystać?