Powodem były problemy z produktami finansowymi, z których korzystali pikietujących. Okazało się bowiem, że w przypadku wcześniejszej likwidacji lokaty tracili aż 30 procent ulokowanych pieniędzy. Zdaniem pikietujących były to produkty o wysokim ryzyku inwestycyjnym, a nie lokaty. Z tego powodu wiele osób straciło część swoich życiowych oszczędności.
Przedstawiciele banku nie chcieli rozmawiać z mediami. Zaproponowali pikietującym, aby napisali reklamacje i skargi. Zadeklarowali również, że z każdą osobą spotkają się indywidualnie.
Pikietujący mówili również innym klientom banku, aby dokładnie czytali dokumenty, które podpisują.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?