Spot promocyjny o Ustce w konkursie na najlepszy film promocyjny na świecie

Mariusz Surowiec
Mariusz Surowiec
Dodaj komentarz:
Udostępnij:
1 października rozpoczęło się głosowanie na najlepszy film turystyczny na świecie. Publiczność na wszystkich kontynentach głosuje na swoich faworytów. Jedynym reprezentantem naszego kraju jest Ustka z filmem "Ustka-become the master of leisure".

Zachęcamy wszystkich przyjaciół i fanów miasta do oddawania głosów na nasz film. Głosy oddawać można pod linkiem https://www.cifft.com/film/ustka-become-the-master-of-leisure/ . Głosować można raz dziennie aż do 25 października 2021.

Konkurs „People´s Choice” jest organizowany przez CIFFT- Komitet Turystycznych Festiwali Filmowych, który zrzesza najlepsze na świecie festiwale filmów turystycznych w najbardziej prestiżowej inicjatywie branży Travel Video Marketing - CIFFT Circuit.

Przypomnijmy, że film promujący Ustkę otrzymał w tym roku nagrodę podczas Festiwalu „The Golden City Gate” (Das Goldene Stadttor) w Berlinie. Film „Ustka – become the master of leisure” zdobył drugą nagrodę w ważnej kategorii filmy promujące miasta. To zawsze najbardziej oblegana kategoria na wszystkich festiwalach filmów turystycznych, bo dotyczy zarówno wielkich miast, małych, jak i małych gmin.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie