W tym roku Ustka będzie kusić mieszkańców Warszawy i podróżujących przez Gdańsk do przyjazdu nad morze. W maju i czerwcu 100 plakatów prezentujących uroki kurortu zawiśnie na tablicach reklamowych przy najbardziej obleganych ulicach obu miast. Za akcję promocyjną miasto nie zapłaci ani złotówki.
- Na plakatach zaprezentujemy zdjęcia atrakcji naszego miasta, adres miejskiej strony internetowej oraz hasło promocyjne ?Ustka na fali? - mówi Renata Kuczmińska, naczelnik Wydziału Promocji Urzędu Miejskiego w Ustce. - Miejsca reklamowe udało nam się pozyskać za darmo. Zapłacimy tylko 4 tysiące złotych za wydrukowanie plakatów. W zamian właściciel bilboardów będzie mógł ustawiać reklamy latem w Ustce.
Przez 30 dni 50 plakatów o szerokości 120 i wysokości 180 centymetrów zostanie umieszczonych w centrum Warszawy, a następne 50 przy ulicach prowadzących z Trójmiasta w kierunku Ustki. - Takiej kampanii turystycznej nie robiło jeszcze żadne miasto w Polce - twierdzi Marcin Kołodziej z firmy Clear Channel, właściela powierzchni reklamowych. - Naszym celem jest trafić do ludzi, którzy wybierają się nad morze. A wiadomo, że najczęściej na wypoczynek jeżdżą mieszkańcy Warszawy.
Władze Ustki zdecydowały się na reklamę plakatową w dużych miastach po pozytywnych doświadczeniach z zimową kampanią promocyjną. Od trzech lat w 12 największych górskich ośrodkach narciarskich w Polsce pojawiają się plakaty ?Ustka - zaplanuj już dziś swój urlop?.
Mateusz Morawiecki przed komisją śledczą
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?