Miasto dofinansuje usuwanie azbestu
Urząd przyjmuje wnioski o dofinansowanie usuwania wyrobów azbestowych z nieruchomości. Miasto w imieniu chętnych właścicieli lub posiadaczy obiektów budowlanych, którzy posiadają na swojej nieruchomości zlokalizowanej na terenie Miasta Ustka odpady zawierające azbest i chcą je usunąć, planuje wystąpić o dofinansowanie realizacji tych działań. Odbędzie się to w ramach konkursu ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gdańsku pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego” (edycja 2020).
Wnoski do 1 czerwca
Każdy chętny, kto chciałby otrzymać pomoc w usuwaniu azbestu ze swojej nieruchomości, powinien wypełnić wniosek i wraz załącznikami złożyć go w skrzynce podawczej, znajdującej się przy głównym wejściu do urzędu. Dokumenty można również przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Ustka ul. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3 76-270 Ustka lub drogą elektroniczną za pomocą platformy e-puap: /3ay753efg6/SkrytkaESP. Termin składania wniosków upływa 1 czerwca. Data złożenia dokumentów w urzędzie jest równoznaczna z terminem ich wpłynięcia. Data stempla pocztowego może decydować o zachowaniu terminu pod warunkiem jednoczesnego przekazania wniosku w terminie za pośrednictwem faksu 598152900 lub poczty elektronicznej [email protected]. Szczegóły na temat sposobu aplikowania o dofinansowanie podane są na stronie miasta: www.ustka.pl. Informacje na temat dofinansowania można uzyskać również pisząc na adres email: [email protected] lub pod numerem telefonu 598154315.
Zobacz także: Wieżyczka na dworcu kolejowym w Ustce wróciła na swoje miejsce
echodnia.eu W czerwcu wybory do Parlamentu Europejskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?