Urzędnicy podkreślają, że ostateczna decyzja jeszcze nie zapadła, ale dotychczasowe logo po prostu się nie sprawdziło. Lokalna Organizacja Turystyczna złożyła wniosek o zaprzestanie używania znaku kojarzącego się raczej z pączkiem, a nie nadmorskim kurortem.
Włodzimierz Wolski z usteckiego LOT przyznaje, że hasło "Retroaktywna Ustka" z logo nie budziło zainteresowania turystów, słabo sprzedawały się wszystko produkty z tym znakiem.
Zobacz także:Morskie legendy: Czy ustecka syrenka jest jedną z zabłąkanych sióstr?
Z kolei świetnie turyści przyjmowali koszulki z syrenką. Rzecznik usteckiego magistratu Jacek Cegła podkreśla, że kurort niezależnie od losów logo nadal będzie wierny hasłu "Retroaktywnej Ustki".
Stare logo kosztowało ponad 40 tysięcy złotych, teraz zostanie zastąpione herbem Ustki, czyli syrenką. Na sezon letni zamówiono nowy wzór koszulek, już bez kontrowersyjnego znaku kojarzonego z pączkiem.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?